November: tja, jag vill..

ha en ny fin header nångång här framöver..
Funderar starkt över hur jag ska fixa en, och hur
den ska vara.. Problem nummer ett, ha ha. Och så
skulle det sitta fint med en vintrigare design. Då
denna är väldigt somrig av sig. Och höstlig iofs.

Har haft utvecklingssamtal idag, trots att jag åkt på
influensan. Bättre och få det gjort. Och det gick ju
riktigt bra då det inte fanns heller så mycket och säga.
På vägen dumpade jag filmer och köpte nya gardiner
och en julstjärna till rummet. Det var lika det.

Och jag tror att det blir skola för min del imorgon då jag
inte haft feber under hela dagen. Ska strax slå på filmen
"flicka du är en stjärna". Och sen blir det en lugn kväll för
min del. Apropå influensor osv, man blir så himlans rast-
lös så att man nästan har lust och slita av håret då man
bör vila. Ha.

Mina nära och kära är guld. Min pojkvän är så fin av sig.




något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Jag kan hjälpa dig med att fixa den här bloggischen!

2008-11-27 @ 21:56:40
URL: http://tomppe.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0