November: Winter wonderland

Jag vill ha jul, jul, jul..

Det är härligt utomhus btw. Och snart är julen här.
Hur nice är inte det egentligen? Jag längtar som fan.
Och just nu sitter jag och chillar här hemma hos Viktor.
Väntar på att braten ska bli klar, skämt o sido. Sen ska
vi ge oss av utomhus och så får vi se vart :)

Ska nog ta och skriva ett någorlunda bättre inlägg sen
senare. Och jo.. Jag vill ha låångt hår, och fy vad fint hår
Nathalie har =D Ge mig långt hår. Nåväl..

Vi hörs hur som! Hoppas ni haft en trevlig helg hittills.
Och hoppas ni får en trevlig fortsatt helg! Puss

något på hjärtat?
Postat av: nathalie

haha åå tack! :)

2008-11-30 @ 13:16:31
URL: http://nathalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0