November: You keep me smiling

Jag är hungrig och jag har ont i magen på köpet men det är nog
för att jag är hungrig, och min mage håller på och morrar, precis
som om jag inte kan ta hand om mig, jo det kan jag! He he men
nu klagar jag lite i väntan på mat...Jag är trött!!!!!! Och det har nog
med årstiden och göra och alla dessa mörka dagar!!! Så vresig
får jag lov och vara.. Annars så tycker jag om denna tid.. Låt mig
stanna här..

Började nio, hade bio! Ping pong kingen eller vad den nu heter,
och den filmen var på sitt sätt väldigt störande. Och trött det var
man och rastlös och biosalongen är oskön. Lektionerna var så
sega och ja, sen fick jag aldrig höra om Maries brev.

När jag kom hem hade skolkatalogen landat i brevislådan och
hej, håret är typ orange och då menar jag apelsinorangefärgat.
På många ljushåriga dessutom!! Och så ser ansiktet konstigt ut.
I princip som om man minskar en bild på paint om man typ
upplever den som för stor:D Så blir den 'ojämn' på ett annat sätt.
Skit samma!!!

Och snart ska jag börja med mina finska uppgifter. Sen borde
jag ta och se den där finska filmen men frågan är: orkar jag idag?
Ja, kanske på torsdag när jag fått bort provet.. Vi får se.

Kanske borde dra ut eller något, frisk luft vore väll ändå rätt härligt.
Om det nu inte regnar, haha. Negativ tjej idag.

BILDER!

malin-- tomppis&nora! och jag ska försöka få en bättre bild jo, hon
passar så bra i såna där lockar.
 
jag
 

tomppe, jag, sofia, tomppe.
   

ping pong kingen o marilyn monroe, matchande kombo va? ;]
 

en sån här: nääääääärbild-viktor

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0