Rock & Roll November...........

I said: Hello!
Jag bryter treden här bara för att jag känner för att göra det.
Jag behöver inte plugga, så just idag är jag riktigt nöjd. Och
prov hade vi idag, jajamen. Och under första lektionen. Så
vad sägs om det? Komma helt trött till ett samhällsprov? Aja
nog gick det iaf. Men hur mycket jag svamlade återstår och
se. He he. Kännetecknar Malins skrivsätt. He

MC KOPPA, KOPPAKUORIAINEN.....LALALA (8)
Hade lång skoldag, fast hål i tre timmar då jag var till Emilia
med folket. Trevligt och tiden gick snabbt. Skolan har typ varit
en enda röra idag, på något vis. Ha ha. Och så pratade jag
med Emmy där ett tag och hon har åkt till Rom nu, jag bad ju
henne ta med mig och hon sa att jag kunde åka istället för
henne, oj vad härligt det ändå vore, hoppas hon har riktigt
nice där!!! Ha ha och hon var så härlig. "Det är så spännande".
"Hur känns det att vara nykäär?"..."Ojoj".. :D 

Born to be wild.
Och så har vi ju Jonna som är klantig som ska låtsas ramla
inför Marie, då hon ramlar på riktigt då vi har Marie som bara
skrattar innan hon förstår sig och fråga ifall det gick bra. Skoj
och höra. Ma ha ha. 

Efter skolan var det gymmet som gällde. Riktigt skönt faktiskt.
Och jag trivs rätt bra på bandet nu.. Sen har jag chillat och
lyssnar på en massa bra musik (y) höjdarn. Imorgon är det då
sovmorgon som gäller för min del. 11.20! Ha det bäst.

Och nä, jag har inga bilder från idag så vitt jag vet. Eller det kan
vara möjligt men orkar inte lägga in dom just nu så, det får bli
en fr igår. Moi!

Mallan

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0