Oktober: Angels

Ha ha doh, jag är kär i den låten.

Fast det är ju inte konstigt med tanke på att den är bra.
Och inte bara det. Feel är också bra. Dom är gamla men
bra. Riktigt sköna faktiskt. Ha ha.

Jag är hela tiden sugen på en massa crap nu när jag är sick.
Bananer eller tomater. Vad som helst. Anyone? Anything?
Jag börjar bli rastlös. Ska snart ta och fixa mig iordning vilket jag
inte ännu orkat med. Sen ska jag käka middag och så blir det
att dra ut.

Planer inför morgondagen.
Planer för imorgon kanske. Yes! Jag ska umgås med Jessica.
Hon hörde av sig här nyss och undrade och visst! Det var ju som
ett bra tag sedan sist. Så det passar perfa. Och jag vill till min sis.
Så det blir och dra dit nu under lovet. Jey.

Haparandas ungdomar + Haparandas pensionärer.
Vet inte varför jag skrev så, hade väll bara lust. Eller jo egentilgen har
det hela sitt ursprung från igår. Nu när jag tänker efter. En gamling
raggade på en yngling. Vilket vi ansåg iaf. Trevligt värre för folk.

G.L V

P.S lyssna på Lady in Red & Red red Wine. Tack.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0