Oktober: Jag ser det snöar.

Okej, det låter ju som om jag gör det just nu, men så är det inte i vilket fall
som helst, tungt tungt! Men jag har sett det snöa idag, så det så.

Vid två gick våran buss till Kalix och vid mellan halv och tre var vi framme där,
hoppade av vid sjukan eftersom att det inte fanns någon hållplats vid sportcity,
nåväl vi hade all tid i världen på oss eftersom att matchen först började vid 4.

Det var alltså jag, Sofia, Erica, Mathilda och Fredrik som åkte iväg dit.
Hur som helst så tog det inte alls länge att gå till ishallen, gick väldigt snabbt så
vi hittade oss bra platser där och så svamlade vi bara och så, och vips så började
matchen! Det såg ut att gå en aning trögt idag, men alltid är man inte på topp
heller och annars så tyckte jag att matchen var en bra match, väldigt intressant.
Och Asplöven segrade än en gång ;)

Utan Timo Lindström i mål så stod istället en kille vid namn Linus Styrman och
jag tyckte att han skötte det bra! Resultatet var då: Kalix - AHC 2-3.

Bilder tog jag också.. Och ett minus för deras ishall.
När vi promma där utanför ishallen så stannade jag upp framför en bil med
lysena på och pekade mot den och skriker: det snöar, haha vilket var smått
pinsamt för då missade man det när den backa så då sprang jag vidare mot
nästa med belysning och pekade, utan att tänka mig för:( Aj, men det snöade!

Sen drog vi iväg till frasses, sen kom bussen och så är man äntligen hemma.
Jag är trött, så jag ska sova på ett tag! Pusshejdå.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0