Oktober: Nora: köttbullarna är sådär ljusbruna...

dom är inte ens goda!

Där hör ni människor, det är ett minus att inte skolmaten är bra i skolan!
Och att dom inte kan trycka oss in i bussarna för att vi inte bor 6km från
skolan. HE HE, det är typ 3km+, så det är ju också en bit ju.

Ska skriva en insändare. Vad mer? Slutar på tio minuter.
Har väll inte så mycket och säga. Lugn dag iaf. Hejdå.

Bilder. Silver fang.
Jag ska se dom filmerna. Dom var bäst enligt min mening.
Då när jag var yngre dvs.




jag tycker om våran klass! SP1


Och Asplövens a-lag i fjol.
Hittade den här bland bilderna så.

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

zynd att min klass är snyggare:)

2008-10-16 @ 16:38:46
Postat av: d'§

kuliga bilder :)

2008-10-16 @ 16:59:28
URL: http://ballcrew.blogg.se/
Postat av: p

hur fick ni eran bild? :p

2008-10-17 @ 13:48:51
URL: http://iprw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0