Oktober: Only the strong

Snart är det November. Och snart är det Halloween. Så får se nu.
Vad har man för plans?

Sitter iaf fortfarande här hemma hos sis. Har vart barnvakt åt kidsen nu
under morgonen ett tag och det var chill. Dom är så lugna och fina och goa
så det var prima! Och så tittade vi på film vilket vi är hyffsat bra på. Och det
är svin mys och titta på tecknade filmer. Med kiddies.

Jag börjar få ont i magen och det är jobbigt. Om man nu ändå slapp det föralltid.
Ska nog ta och börja fixa mig snart och sen ska jag chilla hära och umgås.
Och sen tar jag bussen hem och så blir det hockey ikväll med peeps. Vad skoj!!!

Och jo.. Nyss fick jag ett mms av Marie. En bild på henne och hennes brills.
Inga riktiga..Alltså brills utan styrka och fy vad nerd. Haha meme är så snyggt.
Äsch nu ska jag sluta svamla och röra på påkarna och få någonting gjort..
Packa ner mina saker och sånt. Ha det bäst!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0