Oktober: regndroppar

Tänkte dra med en till personlig lista innan jag ska börja fixa
mig inför kalix trippen. Fördriver tiden lite här.

1. Vad heter du? Malin Sofia Christina
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Malin!
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Molly, Mimmi något i den stilen!
4. Vilket stjärntecken är du? Oxen
5. Vilken årgång är du? 92a
6. Vart bor du? i Haparanda!
7. Bott utomlands? Nixpix
8. Flyttat antal gånger? 0 typ.
9. Vart skulle du vilja bo? Canada och även i Stockholm ett tag.
10. Vilken skolklass? SP1B
11. Vad vill du bli när du blir äldre?  jag har faktiskt ingen aning ännu, velar hela tiden.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
163+ ifall jag nu vuxit något alls.
2. Hur mycket väger du? närmare 50
3. Hårfärg och frisyr? Halvlångt, pannlugg, ljust.
4. Ögonfärg? blågröngråa
5. Mest nöjd med? mest? helt enkelt så är jag nöjd!
6. Minst nöjd med? vet inte, alltid något.
7. Skostorlek? 36-37
8. Glasögon? nej
9. Har du några piercingar/tatueringar? jo som ska bort:)

FAVORITER
1. Filmer? Å, filmer, har inga absoluta favoriter.
2. Låtar? Samma svar som på den förra.
3. Årstider? Sommaren och hösten i princip + April!
4. Mat/dryck? Oftast vatten
5. Djur? Aya och Snutte!
6. Färg? Olika, men svart, vitt, grått och vinrött!
7. Parfym? Olika!
8. Tv-program? One Tree Hill och DH
9. Ämne i skolan? Å vet inte, tycker väll om att räkna.
Fast ett ämne i skolan som är favorit är biologi, men har inte det nu.
10. Sysselsättning? under dagarna sysslar jag med att plugga, följa serier,
vara utomhus och umgås med vänner+familj!

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? min vita vindjacka
2. Vad använder du just nu för skor? svarta stövlar, och tygskor ibland!
3. Favoritfärg på kläder? jaa, vet inte.
4. Favoritmaterial på kläder? mja, ingen aning är så olika så.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? dom som är på g!
6. Favoritaffärer? h&m helt lugnt.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? det varierar:)
8. Favoritmärke? har inge absoluta favorit märke, klär mig i det som känns
'malin'.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Jouni
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? Börs, nycklar, headset, lipsyl osv.
b) Jobbväska just nu? -
c) Handväska eller liknande just nu? tom för tillfälllet!
3. Vad är du beroende av? finns väll nå beroenden alltid.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Vaselin & försvarets.
6. Vad tror du på? mig själv absolut.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ateist typ.
8. Vad köpte du senast? En dumle blizzer på Max.
9. Har du nåt husdjur? Jo två!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0