coca cola Vs. vatten

Sitter här och chillar och ska strax ta och basta och sen ska jag
se det jag hinner se av Idol, vilket börjar alldeles snart!

Har spenderat min dag hemma, mestadels har vart och cruisat med
mamsen, haha och så var vi till ica och handlade! Lönar sig alltid och
handla med någon, jo! Och nyss gjorde jag en mindre beställning från
h&m och jag tänkte ta och fixa upp lite i mitt rum nu snabbt under kvällen
och gräva mig in i mina klädskåp och ta en titt, haha. (vad jag nu hinner
med) skulle vilja gå igenom matten lite också!

Nå, orkar ej skriva så mycket mer.. Kanske kommer med en dagens
låt sen lite senare.. Sovmorgon imorgon (?)
Pusshejdå.

mallO

i miniformat

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0