do you like it?

- no!

Chill dag när det gäller tider men ändå värst av alla dagar,
eller vad ma nu ska säga? Chill på vissa sätt, iofs så började vi tidigt
men sen hade vi hål i ca tre timmar, okej det är kanske inte så jätte roligt
när det inte finns så värst mycket och göra, men tiden gick iaf inte så segt..
Men däremot så gick tiden otroligt seg när man väl hade lektioner, fy seriöst
det här (onsdagen) är den jobbigaste dagen tycker jag personligen.
Sen vet jag ju inte vad andra tycker..

Imorgon börjar jag nog vid halv tolv tiden igen, har gjort klart mina finska uppg.
och den var för komplicerad för min hjärna, eller har typ en fråga kvar men jag
pallar inte och göra den nu nej! har även sett klart slutet på Brudens bäste man
eftersom att jag inte såg klart den då! Och den var jäkligt bra! Riktigt kulig..
(Och nej m, jo m tänker ju sig direkt säkert en massa kulor i filmen när jag drar
med ordet kulig)

Mötte även Marie idag på morgonen när hon kom till skolan, och ja tantj:n kom
ju såklart försent, fast jao hon hade ju varit och sovit hos S, och dessutom så
kan hon inte ens stava sin pojkväns namn! Fine..

Ikväll blir det och titta på Heroes, har längtat som fan! Nog för att jag sett de första
fem avsnitten av säsong två, sen ville jag inte fuska mer! Bläh, men dom är ändå
mest king, asså dom här avsnitten iofs så HURRA!

Jag ska ta och uppdatera med bilder någon annan dag, nu kan jag dra en moviebild
här och sen ska jag kila iväg, för snart börjar efterlängtade HEROES! Missa inte det,
om ni nu brukar följa det för det är alldeles för bra ;)
Ha det så otroligt bra, uppdaterar mer igen någon annan dag, kanske kommer med en
dagens sång sen efter avsnittet, ciao!:)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0