Du är fin.

det går segt och jag börjar redan känna mig trött..
ska ta och plugga en liten stund till om ett tag och sen ska jag mysa
under täcket och förhoppningsvis somna lite tidigare idag:)
skönt och få sova lite längre såklart.

Unnade mig ansiktsmask osv, och så fixade jag naglarna osv..
Just nu håller jag på och låter mina ögonbryn växa ut så dom kan se
ut som tjotahejsan om ett tag, lättare och fixa till dom sen..

Var även och kollade på hårfärger idag tillsammans med Sofia, eftersom
att vi ska fixa hennes hår på torsdag! Blev själv lite sugen, men nu får jag
avstå från sådant ett bra tag framöver.. tills håret växt ut en bit och så..
Nästa blir klippning nu under veckan, en bild lär jag bjuda på.. Får ju se sen
hur det blir iofs..

Och så hoppas jag på att veckan ska gå fort så att det blir helg, för jag
ser fram emot helgen, och jag ser fram emot fredagen.. :)
Nu ska jag nog även bänka mig framför Idol, kom ju på att det också är
idag, wow det är kul! Och jag kommer inte med musik idag, nepp..
Det får Marie stå för (lägg ut någon låt med fin text) vilket hon ändå inte
lär göra, men hon har nog även en hel del musik i sin blogg! Whoa.

något på hjärtat?
Postat av: mohahah

vem är fin? ;)

2008-09-16 @ 20:35:26
Postat av: joblada

berätta nu de e många som vill veta ;)

2008-09-17 @ 22:30:06
Postat av: malin

Kan inte du skriva vem du är till och börja med?:))

2008-09-18 @ 18:45:56
URL: http://maajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0