Fredag.

precis, äntligen fredag.

Sitter i datasalen i skolan just nu och har datorkunskap, slutar här
på ett tag och sen har vi historia, fe och matte och så slutar vi 10 i 12 :)
När jag vaknade var febern över som tur var, riktigt jobbigt det där och
jag blev förvånad över hur pigg jag var imorse när jag skulle stiga upp,
hade nämligen otroligt svårt och somna pga febern och huvudvärken
igår kväll.

Idag är det hockey som gäller på kvällen, nedsläpp 19.00 tror jag det
var, och dom spelar mot Kalix så det ska bl riktigt intressant och se den
matchen, och därför vill jag inte dra på mig feber igen.

Och någonting som jag tycker är sorgligt är att det ibland bara blir så fler,
följer ju somsagt mr'j:s blogg och så kikar jag ju in svenskafans och så
läste jag ju artikeln om bl.a mr'j i NSD idag..
Det är så synd att han aldrig fick en riktigt chans och visa vad han har och
ge, och han förklarar ju att han är smått 'trögstartad' i början så det är ju
verkligen synd, man kan ju inte alltid förvänta sig nå topp såhär i början,
och det handlar ju fortfarande bara om träningsmatcher och meningen är
att de skall utvecklas och bygga upp ett starkt lag, och det sker inte på en
gång! Så det är verkligen synd, jag hade faktiskt gärna sett mer av honom
på isen när det kommer till matcherna!
Åh, ge honom en chans;o


Nu har jag väll inte så mycket mer och skriva här, ska ta och avrunda nu
eftersom att vi slutar strax, drabbades just av en hostattack, haha.
Hejdå!

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-12 @ 09:22:24
Postat av: p

vem är de? :D

2008-09-12 @ 12:47:42
URL: http://iprw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0