hej marie

rubriken har inget och göra med inlägget men iaf, fick bara lust och skriva
ett hej till marie om hon tjuvkikar här, haha.
nu är skoldagen över och det har den varit ett bra tag, var förbi ahallen men den
där ena var inte där så vi måste ta och ringa sen och så, sen har jag inte hunnit
med så mycket mer, mättat magen osv.. min hund är söt!

idag blir det och dra och kolla på hockey, och imorgon har jag tid hos tandläkaren,
det var väll på tiden det, nejmen:) tjugo i elva eller något, har ändå håltimma då
i tre timmar så det är lugnt, nog för att jag ändå måste sluta tidigare från fe än
vanligt, eftersom att jag måste hinna iväg dit och ja! intressant ämne och skriva om,
hade ganska skoj i skolan idag faktiskt, bl.a med marie och vi har planerat vilka
vi ska gifta oss med, okej det här är dock inget jätte seriöst nu men!

ska ta och kila iväg, eller avrunda här iaf..

ska dra en sådan här på bloggen som jag drog med på bdb:

Augusti-månad

Du har fått nya kompisar. - nå jo:)
Du har varit i ett annat land än Sverige. - A, Finland:)
Du har bowlat. - Nej
Du har skolkat. - Nej
Du har fått bra betyg i skolan. - Har inte fått betyg än.
Du har varit ledsen. - Japp ;<
Du har varit glad. - Haha klart!
Du har druckit alkohol. - Jo
Du har känt dig sviken. - Nåmen ja :o
Du har känt att ingen har sett dig. - nixpix;o
(vet ju att vännerna bl.a alltid finns där och dom har vairt mycket
bäst och annars också stöttande och peppar en, lovely)
Du har suttit vid datorn mer än du brukar - nep
Du har solat solarium. - nepp
Du har badat i havet. - hm, tveksamt om jag badat i havet:o maybe
Du har rökt. - röker inte
Du har snusat. - snusar inte
Du har varit sjuk.- från och till ca 1000 ggr;o de försvinner, kommer tillbaka osv.
Du har spytt mer än på fyllan. - har inte spytt
Du har bråkat med dina föräldrar. - bråkat? nej! bara retats:D
Avslutat ditt medlemskap på lunar. - nepp:)
Någon har sagt att du är snygg. - Jopp
Bråkat med din älskling. - who's my bf?
Strulat med en främling. - hähä nä, strangers with candy.
Bråkat med en från samma kön. - bråkat? nix
Varit så full att du knappt minns något från den kvällen. - nepp
Gråtit för att ditt liv är misslyckat. - ne
Pratat i telefon i mer än 1 timme. - självklart :')
Kramat någon av samma kön. - joo:)
Kramat någon av motsatt kön. - joo:)
Köpt något till en vän. - jo visst har jag det:)
Köpt något på ica. - japp:P
Gjort illa dig. - säkert av en olyckshändelse?:o


you're so gay!


något på hjärtat?
Postat av: Marie.

hej maliN

2008-09-09 @ 15:12:33
URL: http://inmortalizar.blogg.se/
Postat av: Marie.

skojar du eller? jag är seriös. jag ska gifta mig med honom..... :D

2008-09-09 @ 15:57:59
URL: http://inmortalizar.blogg.se/
Postat av: PPPPEKKA

VEM SKARU GIFTA DIG MED? :o:o:o :D

2008-09-09 @ 17:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0