here i come, whoa!

I can't love you anymore
I got so much to do wont give a shit about you

Sitter här igen och segar, har typ fixat klart mig och allt, ska nog ta
och äta här när som helst, sen ska jag nog slå en pling till tomppe
och sofia:) jag tycker tiden går småsegt, och idag kommer papsen
min hem igen, och så tror jag att bro' och tia skulle komma och hälsa
på här idag, men lär ju inte vara hemma då, synd..
Måste iaf ta och träffa honom här imorgon om dom har tid dvs, eftersom
att han åker iväg till norge på sön tror jag, och är borta hela fyra veckor
vilket är länge! Och har inte hunnit träffa honom på över en vecka, sen
vill jag höra lite om deras resa, nicke här!

Nu ska jag gå och hurrya på min mamma, och sen ska jag nog eventuellt
snabbt förbi handlarn och hem och sen ska jag nog förbi tomppe och ja..
Ha det brao! Bilder, jag lovar er bilder nu efter helgen elr något.. Har haft
så snålt med bilder, saknar själv bilder :(

FU'K THA HATERZ!

And (boy) you can't hold me no more, cuz I got places to go
and anywhere that I go I got people I know.
I wanna see you everyday knocking at my door, but
first, I really wanna let you know that...
This is a troubled world that we live on,
And the almighty creator put me on a mission,
So you can walk with me on this path trough creation,
And we can help each other reveal our visions.

(Boy) you don't know me no more, this love is real to me.
To make you happy and secure that's what's important to me.
And any tie you're not around, i want you here with me,
Cuz (boy), you really appeal to me...


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0