jag kallar det för ett beroende

Musiken som gör en gla'

Eagle Eye Cherry - Save tonight




Och de blåa bären som växte där,
var inga blåbär. Men vi fick nöja oss ändå.

Hösten, allt var så gult och grönt.
Det var meningen att du och jag skulle kratta
upp alla löv som fallit ned till marken.

Och det som inte fanns där, kunde ingen se.
Och det som fanns där som ingen annan kunde se,
kunde faktiskt vi två se.

Men det gjorde ingenting när vi hade varandra,
tiderna då det var du och jag mot alla andra.
Vi fick faktiskt ta och nöja oss med det vi har,
men vad gör man sen när ingenting finns kvar?

Du, du skulle vara prinsen.
Skydda mig med ditt svärd.
Jag skulle vara din prinsessa,
leva efter din dröm värld.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0