men okej, vi kör såhär.

you're so gay.

sitter här och tar det lugnt, fryser eller jao, det blev svin kallt utomhus.
har vart och umgåtts med sofia, tomppe och pauline.. först så drog jag ut
med sofia och tomppe, var förbi handlarn och så var vi till stadium och kolla
runt, fulade oss med solbrillor och det var rätt nice, sen har jag även stått och
sorterat solbrillor idag, på stadium! trevligt värre, sen kollade jag på olika bags,
måste verkligen hitta någon najsig, sen kollade jag in nya tränings byxor, så
det ska jag införskaffa när jag hittar ett par som är brao!
och som jag tycker om då, skönisar!

sen var vi förbi intersport, och jo jag hittade även en nice mössa till vintern, den
var sådär skön och gosig, haha! och så var vi förbi skopunkten och så pratade
jag med tia och sådär ett tag, ska även förbi hem hos henne någon dag! :)
hon har mina skor (dock inte hemma, men där bland nå på hennes jobb) så jag
ska fundsa lite, och ja vad mer, sen drog vi till marielund..

Var förbi kuben med Sofia och kollade på bandy träningen och han den där mr
M.H är king i mål, haha och aw ja!
Sen så orkade vi inte med så mycket mer så vi drog ut med tomppe och hans
systemkamera, först till p-backen men man kom ju inte upp det, för hemskt så
vi drog till harvägen istället där vi chilla, fulade oss och tog en massa bilder..
Sen kom även Pekka (PAULINE) dit och joinade oss, pratade om ditt och datt
och plötsligt dyker Nora upp, hon var påväg hem från Erica så hon stod där
och pratade med oss ett bra tag om allt mellan himmel och jord men sen efter
ett tag drog hon hem, och så stanna vi där och chilla, sen kom vi in på ett
samtalsämne om arbeten, no comments!

Okej, helt roligt var det, nejmen det var jävligt nice och sitta och snacka om allt
möjligt, och leka! Och nu ska vi ta tag i det här med korten och inte sega, vi har
tid någon dag och så ska vi boka en till tid osvosv, that's life!
Och så frågade mr.oexpert om han har försökt kirra sitt internet eftersom att jag
trodde att jag nästan löst problemet åtminstone, om nu han förstår ett dugg av
vad jag sa (tveksamt) hans otekniska kompisar hade typ också försökt med sitt
men jag hoppas att jag är mer teknisk, hahaha nejmen.

Och ja, småbarn är jätte söta!'
Och den här dagen har varit rätt speciell av sig.. Och jag är även lite chockad
över något jag skrev om med MArie, huhuhu, eller chockad är inte förvånad iaf.
Det är så sick:o hur lågt kan man sjunka?

TACK för mig iaf, nu ska jag kila iväg, ha det bra!
Godnatt, pusshejdå!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0