only heaven loves you now.

Sitter här och tar det lugnt, ska snart ta och basta och usch vad
kallt det har börjat bli, hösten är mysig på sitt sätt men kylan är definitivt
mindre mysig, inte ännu, skulle gärna kunna ha värme ett tag till iaf!

Snart är det vinter, den kommer säkert otroligt snabbt skulle inte förvåna
mig då hästen redan kom tidigt i Augusti, huhu. Har vart ute tillsammans
med Sofia och Tomppe, pratade om ditt och datt och körde smartass test
på Sofia, fast hon var osmart, fast det är typ alla som gör dom där!
Nästan iaf, haha. Ungefär som det där smset jag fick av Erica:(

Imorgon har vi lång dag, böhöhöhö. Plus att vi börjar tidigt och allt hoja, och
så har vi hål i nästan tre timmar tror jag det var, åååhwr, hade varit mer nice
med sovmorgon i tre timmar som på mån o tor, men icke, alltid går det inte
ihop!

Nu ska jag gå och basta och sen så ska jag bara ta det lugnt, ska nog se
en stund på film och sen sova! :)
Pusshejdå!

So fine this day
all your problems has gone away
but tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay


det är skönt o ha tagit bort piercingen
fr läppen, fast ibland saknar jag den.

något på hjärtat?
Postat av: Marie.

hästen, HE HE.

2008-09-02 @ 20:48:18
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0