Our time is short!

It's not ok...

"Well open up your mind and see like me open up your plans and damn you're free
look into your heart and you will find that the sky is yours"

Under kvällen så satt jag och försökte komma överens med min dator, men
det gick inge vidare eftersom att den till slut sa ifrån och började lagga så in
i sjutton, haha. Och så fick jag nog av den, hade lust och slänga hela köret
ut ur fönstret, men jag kan behärska mig.. Tur!

Hur som helst så ringde Nora mig, synd att jag inte hört min mobil då hon
ringt tidigare, för då hade jag kanske kommit ifrån min syssla lite tidigare..
Ja iaf, vi drog ut och så cyklade vi och det var svin kallt måste jag då säga så
vi drog förbi skeppet där Sofia och Tomppe jobbade idag, Emilia, Betty och
Sara var också där eftersom att dom hade nå möte om något kommande
läger så ja :)

Satt där en stund och gjorde ditt och datt, eller nej satt i princip under hela
stunden och försökte lära Anton en såndär man, elr han var ung men man
eller vad man nu kallar dem, finska! Det var jäkligt skoj, han gjorde värsta
framstegen, det var det roligaste. Så satt vi även och skrattade en hel del
eftersom att uttalen var jätte komiska, men söta ibland!

Roligt och lyssna, och så antecknade han ner i princip det mesta och det
han ansåg var viktigt och lära sig, han lär komma riktigt lång med de där
kunskaperna om han åker över till finland! - lite kahvia!
Och kirjoita, var typ nå tarkijoi :D Marjoiks var typ Ajoks:D Ganska nice..
Nå han lärde väll sig lite åtminstone, duktigt! Sen snackade vi om ditt och
datt och så drog jag och Nora vidare till kuben för att checka..

Det var typ Nicke och dom som hade träning så vi tittade en stund på det
och så drog vi iväg därifrån, vidare till tv-soffan för att sjunka ner och glo på
Idol, och självklart så såg man även Heroes till följden av det hela!
Superbra serie btw, fast det vet ju i princip alla:D Jag saknar KYLE XY!

Sen stod vi utanför mitt place och pratade om allt möjligt faktiskt, om personer
sånadär sötnosar och sånt där, och om personer, att man kan förändras osv:)
För det är väll givet, men om är alltid en fråga!

If you're using me, do it slowly.


Har väll inte så mycket mer och komma med, mer än och skriva att det är höst
vilket alla vet, men det är bara så mycket höst just nu när man checkar ut eller
iofs är ute, så himla höstigt!
Kanske slänger upp några bilder imorgon eller något eftersom att jag hann
knäppa en hel del idag, får nu se om jag för över dem imorgon eller så, har iaf
sovmorgon till halv tolv, skönt!

Nå nu ska jag kila iväg, ha det så bra!
Hoppas ni haft en trevlig dag! ;-
*


And I can't keep holding on
To what you got
When all you've got is hurt


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0