ringer!

hann inte komma längre än till rubriken då telefonen ringde,
sofia! :D

Imorgon har vi sovmorgon till halv tolv, eller nej börjar 11.20
men ändå, det är skönt när det kommer till måndagar ^^,
fast dock är inte detta något som kommer o fortsätta så jätte
länge tror jag? nå det återstår och se :)

Ska nog ta och läsa lite till samhälls och en gång igenom den
där teoretiska grejen till gympan och sen blir det väll läggdags
för min del:) har väll inte så jätte mycket och skriva, ska göra mig
iordning för natten också snaart, så nu ska jag ta och få lite gjort!
Ha det super bra, hoppas ni haft en trevlig helg:)

----

Det gick så sakta, tog sån tid, varenda vecka var ett år
Vi ringde ibland för att fråga hur vi mår
Tills jag sa "Väntar du på nån eller vill du bli min?" Du sa
"Vad svarar man på sånt?", jag sa "Man svarar nog ingenting"

soofia hälsar till er:)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0