so simple

vad förväntar du dig egentligen?:)

sitter här och tar det lugnt, då var torsdagens skoldag över, och det har
den varit för ett bra tag sen iofs, började vid halv tolv idag, skönt! nog för att
jag ändå tycker att torsdagar är jobbiga.. Imorgon slutar vi för före tolv, skönt
med tanke på att vi vanligtvis har långa fredagar!

Jag och erica måste även fixa vår lilla uppgift tills nästa samhälls lektion,
nå hur som helst så vill jag inte tänka på det nu, jag har ont i huvudet och har
haft det ett väldigt bra tag nu, migrän or not, eller vanlig huvudvärk, det kan man
undra.. Ska kila iväg strax och ta en värktablett och sjunka ner i tv-soffan och
vila! Måste även ta och plugga lite till gymnastiken - teoretiskt förstås! Har prov
på det snart så, och så måste jag även läsa igenom lite inför samhälls "provet".

Under svenskan fortsatte vi att se min absoluta favorit film 'American History X'
men tyvärr så hann vi inte se klart filmen, ett minus.. Jag tycker så otroligt mycket
om den filmen, åh..

Nu ska jag kila iväg, i väntan på att få mat så ska jag vila och hoppas på att
det går över, gör jädrans ont faktiskt :) Sen vill jag ringa och säga hej till Sofia, för
hon ska iväg till Kuusamo:) Ha det bra!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0