spelet är slut, tyvärr.

hata mig då för fan. ha ett trevligt liv! hejdå! <hihi


Kunde det bli bättre när det kom och gälla vissa saker? Nej!
Efter matchen kom jag hem, satt och ugglade vid datorn och
inväntade ett samtal, och så fick jag det men missade det, haha.

Men iaf, så ringde hon, Sofia dvs.. Och så drog jag ut tillsammans
med henne och Tomppe och cyklarna, var förbi ica där vi träffade
Tesso, jeppe och folks + Tessos ben&jerrys..
Och vad gjorde inte vi?;) Vi slog till på en varsinn ben&jerrys, okej
ganska dyra glassar men attan så goda, helt underbart gott.

Och det är värsta tröstglassen må jag säga, fast orkade inte ens äta
halva, typ en fjärdedel eftersom att jag började må sådär illa, men gla
blev jag, för den är så otroligt god! Och den där degen i glassen är helt
speciell må jag säga!

Sen är jag lite småsuris just nu, besviken, sårad haha, vad ska jag säga?
Nja, vet inte riktigt vad jag ska säga. Men iaf, Elias tror att Rutvik är bättre
än Haparanda, vilket jag tvivlar lite på. Och vad mer? Jo min bror kommer
hem snart, btw så är det världens bästa bror, tacksam!
Hi hi, nog för att jag är lillasyster till världens bästa storasyster, men det är
ju så man ser på sina syskon, dom är bäst!

Ha ha och ett plus till att sitta bredvid erica och marie på en match (dagens)
det gör det ganska skojigt, och ett extra plus till paulines låt, och även ett
plus till ben&jerrys och ericas ord.


Du kom som en vind, du var som en prins,
men du försvann en dag & kmr aldrig att bli min..
Såren läker med åren (=tiden) det har dom gjort förut,
du ska veta att jag saknar en bit och det är du.




något på hjärtat?
Postat av: erica*

i'm always here for you babe :) <3

2008-09-29 @ 00:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0