hejhej

Sitter här hemma just nu och tar det lugnt, och det vankas plättar!
Och det är mumsigt..

Var på den där föreläsningen idag, det tog ca en timma, det var den där uppfinnar
jocke'n som pratade där! Efter det så ville vår rektor informera oss om något, och
han berättade om skottdramat i finland, massakern i någon skola.
Vad hemskt, det är inte länge sen det hände sist och redan då snackades det om
att det lär hända igen, så hemskt, stackars människor:(
M, fruktansvärt..

Hänvisar er till:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3373325.ab

(där står det ju mer om det) så sorgligt.


Idag ska jag chilla, mumsa i mig plättar och så ska jag nog dra till ica
och sen vill jag fota lite här och där!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0