when she had somebody

Halloj:)

Tänkte ta och skriva lite om min dag (dock inget intressant iofs)..
Började med att jag vakna och hela köret, cyklade iväg till skolan med
Sofia och Tomppe (och jo det var kallt ute, det kan jag lova!)
Vet inte ens hur länge jag kommer palla och cykla nåmer, snart blir det
och använda sig av bussen, eller det får vänta för en hel del får jag ju
tåla! Har pluggat lite smått idag, kan en del faktiskt och ja..
Skoldagen var lång och seg, sista lektionen hade vi inte -gympa!
Så nej blev inte och göra provet, det blir på fredag istället..

Så nu har jag samhälls imorgon, finska del1 på tor? och idrotts på
fredag, och måndag då äre företagsekonomin! Så det blir en hel del
pluggande nu framöver:) Ska strax ta och bli ett med mitt samhällshäfte..

Sen så träffade jag trevliga peepsen i skolan, och så berättade Marie att
hon och Pekka sku dra och åka skridskor och så bad hon mig kma med
så det blir nog och testa balansen på skrillorna, kanske kanske iaf..
Hur det nu går återstår väll och se, känner mig ranglig, nog för att jag var
och åkte en hel del förra vinterhalvåret!

Kan väll bjuda på någon bild nu när jag ändå är igång, och när
jag ändå sitter här och slappar.. Sen blir det och gå ut en snabbis och så
blir det och plugga som sagt! ;-]



oldie-h, med maskspegeln:D

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0