When the heartache is over.

Sitter här och tar det lugnt, kom hem för ett tag sen:)
Ganska så lång skoldag, hade hål i ca tre timmar så då drog vi
iväg till emilia där vi satt och tjattrade om allt möjligt..
Och dagens 'prov' gick sisådär, det var lite konstigt må jag säga..
Var nog inte ensam om att tycka det men helt okej vare iofs..
Imorgon har jag finska prov så det blir plugg nu igen, och iofs så
lär det bli det de kommande 30 dagarna:o det är väll rätt jobbigt!

Nåväl, sånt är livet när schemorna är fullspäckade med prov typ,
haha! Var även förbi giggen igen idag, och där såg jag gamla bekanta..
Janne och Micke:) och så hittade jag en supernajsig mobil som jag
vill ha! Sen fikade vi även och ja..

Och snart är det äntligen helg, kom kära helg jag längtar!
Ser verkligen fram emot helgen, inte för att jag har nå större planer inför
den, mer än att titta på hockey på fredag, och iofs så har jag kanske plans
till lördag, beror på mig själv helt och hållet! ska ta och fundsa över mitt
förslag som jag fick idag!
Och någonting som är bu och verkligen blä är att vår nk/matte lärare ska försöka
ändra om våra mattelektioner eftersom att han anser att vi är för trötta trots att
man jobbar överdrivet mycket på lektionerna (!!!!!)

Det går bara inte..
Nepp.. Nå nu ska jag ta och äta middag och sen ska jag plugga..
Ha det så bra!:)

Bjuder på en låt med Tina Turner, nämligen When the heartache is over...


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0