Åh jo Erica, det är bra :)

Och jag är glad över mina vänner, för deras skull! Jajamen, det är jag.
Och idag fick jag höra bajzi grej från Marie, åh vad vissa är aoohrr egentligen.
Nää hoh, orkar inte ödsla tid på att tänka på sådana typer..

Jooo. På morgonen vaknade jag som vanligt med den där känslan. Åh den
finns såklart kvar. Men jag mådde bra och det var tipp-topp. For till Tomppe
där han och Marc väntade. HE HE. Marc hade varit kul och tagit sönder den
där duschkabinen, men åh dom är så gulliga! Mm. Lektion efter lektion. Och
så fick jag höra massa bad. Åh ibland när man hör vissa saker känns det
typ som att allt rasar samman (?).. Tills man åter hamnar i verkligheten och
försöööker ta det med en nypa salt. Gymmet och allt trevligt. Imån=Piteå!

NU EN SÅNHÄR LÅT! OCH EN TEXT, JA JAG KÄNNER MIG LITE EE-OO.

Take me back to the place where I
Loved that girl for all time
Why must life just take away
Every good thing one at a time

I want it back
Well yes I want it back
Yes I want you back
Please give it me back
'Cause I want your love

How can I not even cry?
For such a big thing in my life
The pain it takes the part of me
Turn around and say goodbye

I want it back
Well yes I want it back
Yes I want you back
Please give it me back
'Cause I want you

How did you do it females?
It's always you do it angels
You always keep me on the run
So how did you do it angels?
Always you do it females
You always keep me on the run

I want it back
Well yes I want it back
Yes I want you back
Please give it me back
'Cause I want your love
But I can't let myself love you


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0