Vi delar på en massa gamla minnen, vi skapar nya minnen att dela.

Fredagen den 13:e

Tur eller otursdag?
Alla ser så olika på den här dagen har jag kommit fram till. Ha ha
fast det är väll inte så konstigt då inte alla har samma åsikt alltid.
Well, idag är det iaf mammas födelsedag, och hon föddes även
fredagen den 13:e. Och nu är allting gjort och så. Och som plus på
allt så har jag fått sova ut riktigt ordentligt. Värsta härlig sovmorgon
och så är jag så gott som ledig idag. Riktigt skönt med helg ju.
Och tårta på allt, muuuuums.

Fredagen den 13:e del 6.
Någon som tänker se den inatt? 02:00 visar dom del 6 av Jason.
Och inatt tänker jag bannemej se den. Dom filmerna är så jäkla
bra fast jag brukar ha svårt för att se dem ensam. Om nu inte ngn
tar och joinar mig.. Vi får se vi får se.. Det här blir nog en kanon helg.
Ska även dra lite senare ut och promenera. Se om Sofia vill med!
Imorgon är det även alla hjärtans dag. Och plus på allt så är jag ju
så jäkla taggad inför denna helg. That's great!

Åh gud vad jag väntar tills och få titta den nya Fredag den 13:e...
Biopremiär och allt. Jag vill se den, jag vill se den.

Vakna upp och sluta drömma. Verkligheten är här.
Nej vad fan. Tiden går snabbt och snart eller snart och snart är det
dags för Thailand-resan, oj vad jag längtar dit bort. Oh vad kul :)
Har städat och det nu, fixat mitt rum men inte orkar fixa mig själv
helt och hållet, det går sakta men säkert framåt, ha ha. Bestämde
med sofia att vi ska ut ikväll. Imorgon kommer sis och kidsen och
bro och tia hit och hälsar på, sen kommer de nå annat folk också,
och så är det ju hockey.. Kuligt värre. Sen äre filmkväll vad jag vet!

Vi delar på en massa fina minnen. Vi skapar en massa minnen.
Har inte ätit nån mat, eller jo smörgåstårta och det är nog mättande
så jag ska leva på det nu. Det är så jäkla gott så jag svimmar. Ha ha
nej, svävar typ på rosa moln när jag äter det. Mums! Och marängtårta.
Snart äre dags för kladdkaka, vispade nyss klart grädden mao.. Sen
så körde jag den här och ropade från köket och gick och satte mig
under köksbänken där det finns ett sånt där hål och ropade på Aya
"Aya kom hit nu så kör vi en sånhär jag alltid körde med Ronja när jag
var liiiten" och så kom hon springandes. Hällde upp vispgrädde i dl
måttet och smuttade på den, sen lät jag henne få resten. Ha ha och
mamma som stod där och log. Alltså minnen.... Sen delade vi på
visparna, jag tog ena hon den andra. HA HA HA, vad fan jag körde ju
alltid så när jag var liten... Fick lust :)

Kisses


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0