You know my name

Dagarna bara rusar förbi sådär..... Hoh nu är det 37 dagar kvar, och
det kändes som att det var just som det var 46 dagar kvar, alltså det
kändes seriöst som om det var igår eller något. Hmm.. Men kul iaf...
För snart har dagarna gått och det ser jag fram emot. Och nu är det
bara denna skolvecka kvar och så är det dags för sportlov. Sen har
jag typ tre skolveckor? Sen blir det loovis igen.

Helgen har varit lite händelserik faktiskt. Eller faktiskt rätt så händelse-
rik måste jag nog erkänna. Fredagen då var jag med girlsen, och hur
slutade inte det? Ha ha.. Hockey först och så promenerade vi därifrån
till a-hallen för att glo innebandy. Därifrån fick jag åka vidare till Kalix
sjukhus med ambulans och som tur var så följde Nora med mig dit..
Sen så kom mamma och Anne en stund efteråt. He he vistelsen var
lite komisk av sig. Okej jag hade ont och grät -det var inte komiskt..
Jag mådde illa och kunde inte gå bra men... Läkarn var en riktig cooling.
Och ont hade jag, dom undersökte och tog prover. Sen senare åkte
Nora, mami och Anne hem då jag bestämde mig för att stanna ensam
på obs-avdelningen o avvakta ifall de sku bli bra eller operation.

Jag somnade först kanske 03.20 då min kompanjon i sängen bredvid
mig höll igång där riktigt mycket. Så jag förvånas över att jag har lyckats
somna sen till sist. Och när jag vaknade halv sju på morgonen så var
hon inte kvar. Och då kom sjuksköterskan in och tog nya prover.. Sen vid
halv nio kom läkaren och undersökte igen och sa att värdena var bra nu.
Och.. sen fick jag sova ett tag till och så kom han sen senare och sa att
jag får åka hem, och så kom mami och papi och hämta mig! Skönt:)
Och så åt jag som en häääääst den dagen.

Lördagen bestod av att sova typ till närmare fem på eftermiddagen. Vila
till typ halv sju. Sen gjorde jag mig iordning och drog till provincia, hade
en kul kväll. Kollade ib till strax baki elva, sen vare andra delen av folkan
som gällde. Lite osmart då det har ömmat efter det. Men kul.. Sen kom
jag hem efter två. Sov riktigt bra den natten. Och igår tog jag det jätte lugnt!
Var en sväng till ica då med sofia och köpte godis. Mums mums. Och nu
sitter jag här hemma och har sovmorgon till 12.10! Har missat samtalet
från läkaren så nu väntar jag och ser om han ringer igen. Ska strax äta
och sen får jag se hur jag gör.

Ha det bra ^^,

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0