bähz

mitt sluta-äta-godis-dricka-läsk-äta-glass-och-chips-osv
går ganska fint hittills. det här gäller dock bara för ett tag
sen blir det typ enbart fre eller lör som kommer och gälla
för min del. träningen har jag börjat ta tag i så det är ju iaf
bra det, och jaaa! bättre vanor sku va bra.

vill ni veta vad jag gjort?! om sanningen ska fram så har
jag läst igenom familjerätt + arv,testament och det rubbet:)
hoppas något fastnat + hoppas något fastnat av brott och
straff
, vilket är intressant. JO just ja, jag har tittat ett avnitt
av oth. Inte nog med det. Jag har suttit på min säng och lipat.
Alltså på riktigt g-r-å-t-i-t, och det slutade med att jag log åt
mig själv och tänkte "vafan gör jag?" hahahahaha, men ibland
är det sköööönt och låta fälla massa massa tårar. Rensa!
Alla får väll gråta bäst man vill, men leendet i slutet slog allt.
Ett tecken på att jag avreagerat mig klart, ha ha ha ha.

Iaf.. Nu ska jag borsta tänderna och grimasera framför
spegeln och läsa lite till om brott och straff. Sen ska jag sova.
Och jag har sovmorgon imorgon för den som nu undrar det..
Oj oj små skönt. Fundsar på vad jag ska göra under hålisen.
Godnatt mina små kycklingar <hönsmamman. Jag är trött!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0