Del 1 -"fotosamling"

haha ooo, jag smälter ;* finfinaste!


nångång under mitt liv..........massa bilder


jag testar ett liv som kanin - jag och nora /maxi ica
 
bland mina bilder


jag som brunette - detsamma där
 
rökar sofia - prayers for the rain
 
jag&bro, kör nå med benen. - tia o jag o våra masker
 
jag o bro' på grönan, basket o fottisbollarna!


tomppe, jag o marie i skolan - nora i datasalen
 
jag med slickad frilla - jag med icke slickad frilla typ
 
min finfina vovve - jag
 
tomppe på nk:N - någon text jag skrev
 
erica&mathilda på lei - jag i mitt skåp okej utanför påväg in i skolan
 
fr grönan, vann denna sötnos. - minä o mitt lockiga hår
 
klasskompisar - sofia o tomppe vid dagiset
 
jag - o hockeypix
 
aya o hennes finfula nalle - jag och min nalle
 
joonspoon - jag o marie i våra vackraste ansiktsuttryck
 
jag ute nångång - en fin himmel
 

donut från arnolds - och jag!
 
 emilia och erica - och så viktor:))
 

Del 1 :)

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

söta pix! btw, så ska det vara dendär choklad sås grejen på munkkkken från arnolds ;) PUSS hejdå farväl

2009-01-15 @ 18:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0