det är inte lätt när det är svårt

men o andra sidan är det inte svårt när det är lätt
tänk positivt, se det hela från den ljusa sidan.


hemkommen, och idrottsgalan är vad som gäller för säkert
de flesta! luleå förlorade matchen idag vilket är något att bua
för, men nu är int v och dem ensamma om att loosa en del,
men dom får ta och make a change ihelg! :)

så idag har jag gjort lite vad som helst, gymmat och varit i
skolan och sen under eftermiddagen drog jag hem till viktor.
vi glodde oth, sen glodde vi en film dvs disaster movie som
jag skrev om i ett tidigare inlägg. och så drog vi ut till gks
isplan för att skjuta lite, vilket jag är värdelös på men som viktor
skulle lära mig och göra :) mmm, jag ägde iaf sönder honom
och that's it!!! jaja, pro jag var:) -----------eller så inte, men det
var kul och busa. och nu mitt i allt kom jag på att jag ska be hnm
eller påminna honon om att han och jag ska åka skrillor så han
lär mig och bromsa, det vore som någonting för mig, jag är inte
så haj på det. sen så var han sådär extra söt av sig och skrev typ
v.l <3 m.j i snön, aah jag tyckte det var sweet av honom!
skönt väder btw, sen drog vi hem till hnm igen
och bänkade oss framför tvn och så försökte han göra mig sådär
enormt sugen på glass, men tyväääärr. jag har slutat med godis
och glass för så länge som jag nu klarar det. JAG LJUGER.
med undantag isglass om det kniper riktigt mkt och jag får svin
ont i halsen. Idrottsgalan och Björn var bara för sweet, apropå
Björn kikade vi "Abba medley" på youtube, den är fan bäst ändå.

Så ja min dag har spenderats med världens underbaraste
kille. Asså han är ruskigt gullig av sig, trots att han klagar rätt
mycket på att jag klagar. Two months snart. Det är en början,
sen ser man hur det funkar:) Men han är bara så.... Jag vill
umgås med honom igen. Amazing. Och en fjant defintivt :)

He he imorgon = jobbig skoldag.
Jag överlever nog, ska snart lägga mig i sängen.. Eller ska
ju somsagt titta på tv ett tag och sen så blir det bedtime.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0