efter första ...

så kör jag en någorlunda update.

Vad ska jag säga? Första perioden av matchen slutade
alldeles nyss och jag kan väll säga att det här kommer bli
riktigt intressant, tror då inte att jag kommer kunna somna
innan jag sett någon av länderna avgöra denna final.

Sverige måste då allt vara revansch sugna just nu. Oj oj.
Fast båda är väll taggade på att kamma hem det men. Nå
hur som så kan man väll säga att hittills eller överhuvudtaget
så bör man inte underskatta Canada. Dom kör ett rätt tufft
spel där ute nu. Medan Sverige tycks slarva allt mer.

Här gäller det att få vindarna att vända, vilket det brukar göra
för Sveriges del under sista perioden, andra kanske också
för något magiskt med sig. Who knows, underskatta aldrig
motståndaren.
Hoppas får vi svenskar allt göra! Och hålla tummarna.
För jag tror det blir rätt kämpigt, vi får se, vi får se..

Swe 0-1 Can
onödiga utvisningar borde inte existera på vår planet


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0