fredag hela veckan

i princip, det skulle vara kul med fredag hela veckan. men ja
jag ser ju fram emot söndag då asplöven har match igen, oh
vill titta på hockey, får väll nöja mig med nå sporty på tv eller så.

OKEJ. Såhär är det, jag har haft så jävla kul ikväll så det inte är
sant, alltså jag svär det var riktigt riktigt riktigt roligt med ett jävlars
riktigt bra sällskap och roligt måste jag tillägga. Fy fan så man har
fått skratta, ibland har tårarna sprutat ur ögonen och det har varit
svårt och hejda det då det bara har varit så kul. Mer station kom jag
och Linnea fram till att vi ska göra, vi ska göra staion någon kväll.
Alltså dit och liksom göra något kul eventuellt, alltså ha såhär jäkla
skoj som vi hade nu?! well, lyssnade på ett öronbedövande band
plus ett till, pallade inte då jag höll på och loosa hörseln.

Stod där och spanade in någon jäkla karta grejsimojs och körde
en dans med Erica.. "vadå hon juckar ju mig bakifrån" ha ha ha hej.
wow, så spana vi in typ lulebandet och gick ner till fiket och chillade.
Chillade -lögn! HA HA HA, vi härjade och vi var högljudda, när vi typ
tystnade för en sekund elr två var det rätt tyst i station tills vi började
skrika igen, och garva hör väll till den biten. Ja ja, hur blev det med
våra pokerkungar?;) Det var nämligen poker som gällde.
Moi, Terese, Nora, Sofia, Linnea, Erica och Tomppe! OJ OJ OJ! röj!

Ha ha och mitt där nångång när vi håller på så kommer mathias och
sätter sig där och ska dra roliga storys, oh fyfan min trötthet tog nog
överhand när han berättade, hahahaha, våra killar är fullt normala.
I SP dvs, dom hade kört en lek på gympan "karate kids", använt lianer.
Dom kom på en vettig idé att två sku stå på ena sidan av dom, och två
på andra sidan. Och så börjades det. Dom sku "slänga/knuffa/föra"
lianerna mot varandra, den som prickade någon i skallen fick 1 poäng.
Laget dvs. Ha ha ha och så hade mathias dragit någon "snygg såndär"
som orsakade fläskläpp + blod på rasse som såg ut som snusläppen
själv, ha ha det lät så kul när han förklarade.

Sen hade dom lekt någon kabanosslek eller något sådant, lindat in
någon i en matta och hållt på och härja med den som fan, ha ha ha
oh det lät så jäkla sjukt, sen hade dom lyckats göra så att robert hade
dragit en faceplant och hoh, det var en del kul och lyssna på.

Väl i tv-rummet drog vi en chip lek tillsammans, hahaha jag har nog ja
aldrig varit med om något värre men samtidigt så sjukt kul så jag höll
på och dö i vissa stunder, ha ha gråt+skratt gör susen! :D

behöver tusentals ord till o beskriva denna lyckade kväll.
KUL, och när vi skulle promenera in till stan börjades det med lätt
dans utanför station till en sång av malin "you're too serious..."
sen utvecklades dansen till att alla stojADE runt och sprang, ha ha
och mörkhyade killen bakom oss börja springa efter, HAHAHAHAH.
jag höll på och jaaaaaaaaaaaaa. garva

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0