i can't hardly wait

hemkommen från en fin match! haha eller jag vet inte riktigt
vad jag ska kalla den för. hur som så har jag varit i kuben nu
under kvällen tillsammans med sötnosarna och tittat på
hockey: Asplöven-Clemensnäs.

Så hur tror ni matchen gick? Asplöven vann ju såklart, det
var väll det man tippat på, det är väll något dom alltid gör.
Inte nog med det, favoriterna och spelarna jag satt och
pratade om idag om hur bra jag tkr dom är, gjorde sina fina
mål, ha ha. ja i princip fick nästan hela laget göra mål kändes
det som, nej men.

Okej. Så slutresultatet av matchen blev följande
Asplöven - Clemensnäs
12-0
Så? Vad säger man? Asplöven körde över Clemens totalt.
Jag kan inte förstå ens varför dom kommer hit till happis med
så få spelare, eller vad dom nu var, eller tre kedjor och låter
målisen göra jobbet åt dom, i princip. Varför åka så långt och
sedan åka tillbaka med en sådan stor förlust med sig? Kan
inte kännas mer är riktigt jäkla surt. Som om dom trodde att
dom sku kamma hem det, vem vet. Men dom borde ha kört
med att lämna "walk over".. Hade nog varit lika det!

Pissigt kanske. Nå väl sånt händer också. Timo fick behålla
nollan, kul för honom. Mindre kul för Clemens målvakt.
Heh, det är smällar vissa får ta. Asplöven skötte det iaf bra så
vi är nöjda! Fast Asplöven skullle behöva hårdare motstånd så
dom är redo framöver, heh. Ja och så såg jag att Kalix hade
vunnit Boden med 9-4 eller något, det var ju bra!

Äsch nu ska jag ta det lugnt, ta en dusch här och sen ska jag
lägga mig för att läsa! Och sen blir det att sussa gott och jaa
skola imorgon, börjar väll halv tolv typ.

Malin:"Såg du dom gå ut?"
Marie: "Jaha"
Malin: "Såg du dom gå ut?"
Marie:"Jaha"
Malin:"Vadå jaha?"
Marie:"Nä"

Malin:"Jag kan inte trycka här" (pekar på #knappen på mob)
Marie: "Är du handikappad eller?"
Malin: "Ne, den funkar inte..."
Marie: "jahaaaa":)

Ha ha.
tjuvlyssnat

Kille på läktarn: "Huhta kan gå hem!"
...."Jag förstår inte ännu heller.......VAD FAN HÅLLER HAN PÅ MED?"

För att det bara är såhär.
Och därför kan jag inte lova.
Jag skulle gärna vilja det.
Det krävs tillit och förståelse.

oh dear:)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0