it's so damn over

I mean, at a certain point, I gotta stop talking
about wanting to be a different girl

...And start being that girl.

it will be a change, just imagine when you get to the door where
you're gonna go in, and then suddenly you'll notice that the lock
on the door is changed. what will you do?
when there's no return for you, what else can you say? cus i've
got nothing more to say. you wouldn't even care

tänk tänk tänk, jag överlämnar det i dina händer nu, du får
ta hand om det bäst du vill, jag kan åtminstone säga att jag
försökt. you're too serious.

hur många fågelungar finns det på jorden? hejdo

malin säger: den där är bra ;D
paffeboi säger: jag är bra gumman!
malin säger: HAHAHAHHA
gumman
/..../
malin säger: gubben, pafigubben
paffeboi säger: palfigubben
paffeboi säger: haha :D
paffeboi säger: sötis

okej, ni hajar ej, men världens mest oseriösa människa, även
om man kmr till a moment när man undrar om han kanske ändå
är seriös, människan funkar så. ååå, jag är skit uttråkad...........
anyone? is there anyone out there? anyone?


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0