maybe i wasn't enough

jag är hemma. jag har tillbringat min kväll tillsammans med
sofia och tuomas. har suttit och "rakat benen" hos tuomas.
eller använt en noppmaskin på mina mjukisbraxor. mina vänner
är så fina, jag har nästan lust och gråta när jag tänker på hur
underbara dom är. och som plåster på såren bjöd tomppe på
choooklad, namnamnam. gissa om jag unnade mig? trots att
meningen var o sluta med godis. trots att min värld är upp och
ner så finns jag för er, så som ni finns där för mig.

jaaa, vi var på ica för den som undrar. meningen var att gå dit o
tillbaka men så blev det inte. vi var sist där med ett par + polisen.
någon hade tattat deras bil fr parkeringen :| hur sjukt. och jag var
tvungen och ringa mam för skjuts då jag kände mig spyfärdig....
gick ej bra, skulle gå och möta tomppe och sofia, hann inte mer
än till leris när det var dags och spy.......uuuäääää vad trevligt och
skriva om det i bloggen. jag är för känslig, fäster mig lätt och så
tar jag vissa saker så hårt och min kropp pallade inte det, så den
gav vika........iiiiiiii.... nej nu ska jag dra, börjar få migrän or sth.
känns weird i skallen just nu, ha det bra allihopa.

i need a miracle


något på hjärtat?
Postat av: Anonym

jag ska försöka o alltid finnas där för dig! :)

du är min bästa vän!

2009-01-26 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0