the first to go

all my dreams are built around
your face, in this place
all the times i'm staring at the sun
you're the one

Nu sitter jag här hemma i mitt rum igen, skönt skönt. Vissa nätter är bättre
än andra, och ibland sover man även gudomligt och jag lyssnar förövrigt
på proof just nu och avgudar den för den delen. Jag sitter och väntar på
samtal med myskläder på och är btw så otroligt glad och jag mår så
otroligt bra just nu, och det är bra. jag sitter halvt som halvt och drömmer
mig bort till fjärranland, vill till Thailand nu, tänk vad underbart, och inte är
det konstigt att man längtar dit bort nej, oh nej :) ska även köra repeat på
låten då jag blir på ett ännu bättre humör när jag lyssnar på den. som jag
har sagt så gör musiken susen för vissa, iaf mig, haha:)

well, well, well. what to do a day like this då?
invänta samtal:) och ta tag i samhällsböckerna samt datorkunskaps"häftet"
och så ska jag se om vi skulle hitta på något tillsammans med några av
mina vänner. Det är lördag som i övrigt betyder att Luleå spelar match idag,
för er som nu råkat missa det, he he. Heja Luleå, ta hem det nu. Typ:
"Kom igen Lule, skjut som satan, geom nätet ut på gatan".
Sen ska jag även hålla tummarna för viktor och ja u16 helt enkelt:) ska även
spana på lite resor vilket är roligt, ha ha och så ska jag få i mig frukost snart
då min mage håller på och lipar som fanken hör jag, morrar och har sig.
snart lär jag bli attackerad om jag inte stillar dess hunger, wow. städa upp lite
här i rummet, det som finns och städa upp, ja det är ju kläder som ligger lite
här  och där och dammar, ha ha. oj, det är så skönt med helg!

Och det är så härligt och få sova ut, vakna upp av sig själv och vara helt pigg
och det, äsch nu ska jag bege mig och fixa mig och rota i klädskåpet och så
ska jag göra det som nu finns skrivet (ovanstående) och ja. Ha det bäst.
Goodbye sunshines.


And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
And I will love untin there's nothing more to live for.


It don't catch my eye



It don't catch my eye

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0