You're no good

Rihanna - Good girl gone bad
Nej, jag har nå allvarliga problem eller någonting. Eller så kanske
det är så att jag känner någonslags kärlek för låten. Jag kan bara int
sluta lyssna på den? Det känns absolut omöjligt just nu. Det är som
liksom: Good girl gone bad (ska det vara!)

Oj just nu skulle man kunna tro att jag inte har någon annan låt eller
så men naj, jag är för kär för att byta låt. Och damn vad jag saknar vissa
människor. Åh morr vad jobbigt det ska vara. Well, det går, det går :)
Försöker även övertala uffe och skaffa facebook, framgång? nixpix.
Jag är haj på fb nu. Inte haj, inte alltså en mördarhaj, utan haj, hajjar
det ni vet? Å min kära maajo.blogg.se, varför orsakade jag dig allt det
här egentligen? HA HA.

jag har iaf som jag nämnt:
http://majok.webblogg.se

PUSS, på återseende. OCH JA, JAG AVSKYR VERKLIGEN JANUARI.
gud, kan inte ens sätta riktigt ord på min avsky för denna månad.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0